perjantai 9. helmikuuta 2018
Pelisuunnittelu
Meillä oli mediassa pelikurssi, jonka aiheena oli suunnitella oma pelihahmo ja tässä lopputulokseni. Alhaalla näkyy luonnos kyseisestä hahmosta jota suunnittelin. Ajatus hahmosta on kulkeutunut 6 vuoden ajan ja viimein sain toteutettua kyseisen hahmon jollakin tapaa. Maailma jossa hahmoni alunperin seikkaili oli hyvin erilainen lopputulokseen verrattuna. Hahmo liikkui geometrisessä maailmassa, jossa häntä odotti kolmion muotoiset viholliset esimerkiksi. Lopullisessa työssä hahmo elää fantasia maailmassa, jossa sotureita tarvitaan suojelemaan valtakuntaa.
Peli olisi toimintaroolipeli, jossa keskitytään hahmon taitojen kehittämiseen ja liikutaan eteenpäin auttaen muita hahmoja örvelien ympäröimänä. Jotta peli ei olisi liian helppo Pelissä hahmoa pitää mm. ruokkia ja lämmittää riippuen hänen tarpeistaan. Metsästäminen tapahtuu kuvassa olevalla miekalla pelin alusta alkaen, mutta kehityksien myötä hahmo voisi saada käyttöönsä esimerkiksi jousipyssyn ja kehonsa ympärille suojavarusteita.
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.